Ήλθον, είδον και απήλθον..

Καλως ηρθατε

Ένα προσωπικό ιστολόγιο, που φτιάξαμε η αδερφή μου κι εγώ, για να μπορούμε να λέμε αυτά που μας ενοχλούν, αυτά που μας αρέσουν, αυτά που θέλουμε να κάνουμε, αυτά που δεν θέλουμε, μιας και δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα (και την έμφυτη ικανότητα, ίσως), να τα λέμε εκεί που πρέπει, τη στιγμή που πρέπει! Καλή ανάγνωση!

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Έτσι, για το γαμώτο..

Τι έγινε και το ΚΚΕ ψήφισε λευκό στην διαλεύκανσης της siemens?  Ας μην αναφερθώ σε εκείνους που καταψήφισαν την ίδια τους την πρόταση..

Όταν έκανα, λοιπό, αυτή την ερώτηση σε φοιτητή και μέλος της ΚΝΕ, η απάντηση που πήρα ήταν.. το λιγότερο αιωρούμενη. Μου απάντησε ότι:
"TO NA SOU KLEBOUN 100 KAI NA THN PLHRWNEI TO ENA STA EKATO...O MPAKALHS TS GEITONIAS KAI TS FORODIAFYGHS O OIKODOMOS POY POULAEI T PARAPANW ENSHMA DEN LEEI TPT...POION THA KREMASOYN PALI GIA OLH THN SAPILA AYTON TON MIKRO POU ONEIREYETAI NA GINEI MEGALOS KAI MPAINEI STHN KOMPINA..LEYKO..NAI GIATI DEN KATADIKAZEI THN SAPILA T SYSTHMATOS DEN THN ANATREPEI...APLA KSEGELAME TA PLHTHOI P KOITANE TO DELTIO TON 8 PERI DIKAIOSUNHS ASTIKHS...PARALLHLA KATARGOUN T PANTA O DHMOSIOS XARAKTHRAS PETAHINEI...."


και λέω:


" Δε μου απαντάς, όμως.."


"H PROTASH GINETAI GIA PROSPATHEIA ANADEIKSEIS TOU TI FTAEI ... EINAI MIA PROSPAEIA APO ENA BHMA NA ANADEIKSEIS T ADIEKSODA T SYSTHMATOS... ALLA KAI TO OTI EXOUME 2 XRONIA LEME NA EKSETASTH H KATASTASH...STA DUO XRONIA MIA TETOIA POLUETNIKH EXEI EKSAGORASEI TOUS PANTES DIKSASTHRIA STH GERMANIA.... ALLWSTE MN KSEXMAME OTI TO KKE EINAI T MONO KOMMA P LEEI OTI OI METOXES NA GINOUNE ONOMASTIKES OPWS KAI NA MN YPARXEI TO PLAISIO TWN ANWNYMWN ETAIRIWN.... OLA STH DIATHANEIA DEN LENE OI ASTOI..."


" Μου απαντάς στη μια μόνο ερώτηση"


" H DALEYKANSH TS YPOTHESHS EXEI TELEIWSEI DEN THA GINEI POTE GIATI TO FRONTHSAN TA 2 TELEYTAIA XRONIA...ALLA KAI TOSA XRONIA STHNONTAS TOY MHXANISMOUS TOUS...KORAKAS KOORAKOU MATI DEN BGAZEI....TO LAOS DEN PSHFISE YPER GIATI LAIKIZEI KAI PROSPATHEI N ANADIXTEI SAN MIA TRITH DIEKSODO TOU POLITIKOU SYSTHMATOS(BATHEIA ENTAGMENOS OMWS STA SASTIKA KOMMATA)"


"Και το ΚΚΕ που φαγώθηκε, τώρα που ήρθε η ώρα να φανεί (έστω το παραμικρό) γιατί έκανε πίσω?? Εμένα δε μου αρέσει και πολύ αυτό.. Δεν το πολυκαταλαβαίνω και περιμένω μια καλή απάντηση.."


"KALO EINAI NA BLEPOUME TO DASOS KAI OXI TO DENDRO ...TO KKE DEN EKANE PISW ISA ISA LEEI OTI OLH H KALYPSH KAI TO KOUKOULWMA EXEI GINEI. OPOIADHPOTE MORFH "DIKAIOSYNHS" GINETAI STA PLAISIA TOU ASTIKOY SYSTHMATOS POY TO APORRIPTEI ... H DIKAIOSYNH GIA EMAS EINAI POIO BATHUTATH KATARGHSH ANWNYMWN ETAIRIWN.... KAI ONOMASTIKA T PANTA OMOLOGA KAI METOXES... ARA AS KANOUME AYTA KAI AS EKSASFALISOUME TO MELLON KAI META MPOROYME NA DOYME PARAA POLLES UPOTHESEIS POU FAKELWNONTAI KATHIMERINA"


" και γιατί δεν θέλει έστω όση δικαιοσύνη υπάρχει τώρα? Μέχρι τώρα γιατί ήθελε? Δεν πειράζει, από κάπου πρέπει να ξεκινήσει ρε συ. Δηλαδή ή όλα ή τίποτα?? Αυτή τη δικαιοσύνη έχουμε τώρα.. Γιατί να μη γίνει έστω αυτό το λίγο??Εμένα αυτό που μου λες μου ακούγεται σας το ΚΚΕ να θέλει να έρθει μια στην εξουσία, και μετά βλέπουμε... Και δε μου αρέσει..."


"

  •  ASTIKH DIKAIOSYNH DEN ANAGNWRIZOME POTE...PANTA EINAI SYGKALHMENH....


  •  EINAI GELIOO TO NA DEXTOUME TI EXOUME TWRA...OTI K AN EINAI EINAI LATHOS STIS PLATES MAS DEN T DEXOMASTE....TO KKE THA ERTEI STHN EKSOSIA OTAN T FEREI O LAOS...KAI EXEI PROGRAMMA GIA TO TWRA ALLA KAQI GIA TO META... OPWS OLA TA KK"

    "
     Δε λέω να το δεχτούμε, λέω το εξής: όταν αναζητούσαμε δικαιοσύνη, δεν ξέραμε ότι έχουμε αστική δικαιοσύνη? Τώρα το μάθαμε?"


    Ακόμα δεν έχω πάρει μια καλά απάντηση. Ας μου απαντήσει κάποιος παρακαλώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου