Ήλθον, είδον και απήλθον..

Καλως ηρθατε

Ένα προσωπικό ιστολόγιο, που φτιάξαμε η αδερφή μου κι εγώ, για να μπορούμε να λέμε αυτά που μας ενοχλούν, αυτά που μας αρέσουν, αυτά που θέλουμε να κάνουμε, αυτά που δεν θέλουμε, μιας και δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα (και την έμφυτη ικανότητα, ίσως), να τα λέμε εκεί που πρέπει, τη στιγμή που πρέπει! Καλή ανάγνωση!

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Νομιμοποίηση και άγιος ο Θεός..

  Πριν λίγο, και λόγω της ξαδέρφης μου, θέλησα να ψάξω στο διαδίκτυο τις συνέπειες του χόρτου. Για καλή-κακή μας τύχη, πέσαμε σε ένα άρθρο κάποιας καλής γνώστριας του αντικειμένου. Διάβασα ένα άρθρο, εν ολίγοις, που εξύψωνε το χόρτο όπως ο Ραφίκι το Σίμπα. Καταλαβαίνω ότι τα ινία είναι λίγο σφικτά στη νομοθεσία περί χόρτου, αλλά ας μην πάμε και στην αντίπερα όχθη.. Σχόλια του τύπου "για να έχεις γνώμη πρέπει να δοκιμάσεις", μου ακούγονται τουλάχιστον σαρκαστικά. Ήθελα απλά να παραθέσω και μια μέση κατάσταση, γιατί το άρθρο ήταν σχετικά εκτεταμένο.
  Δεν θεωρώ δίκαιο να χαραμίζονται ζωές στις φυλακές για το χόρτο αντί άλλων βαρυτέρων και σοβαροτέρων, αλλά ας μην το παρατραβάμε. δε με ενδιαφέρει τόσο που οι έρευνες γύρο από το χόρτο είναι ελλειπείς, δε με πειράζει που όλα αυτά που διαβάζω είναι απόρροια απόψεων διάφορων ερευνητών και όχι απόρροια ερευνών. Ας ξεκαθαρίσω ότι έχω διαβάσει και πολύ καλά σχόλια στο διαδίκτυο περί χόρτου.
  Δε μπορεί κανείς να αρνηθεί, ωστόσο, ότι τα εμφανή σημάδια είναι μερικές φορές (αν μη τι άλλο) ενοχλητικά, αν όχι κάτι σημαντικότερο. Δε μπορεί κανένας να μου επιβάλλει να μου αρέσει που ο συνομιλητής μου μου μιλάει και στο δευτερόλεπτο έχει ξεχάσει τι πήγαινε να μου πει βάζοντας ενδιάμεσα "ε.....", "ε...." και λοιπά, να μου αρέσουν τα μισόκλειστα βλέφαρα και τα κατακόκκινα μάτια, και αυτό το χάσιμο της στιγμής σε μια άλλη πραγματικότητα που την έχουν ανάγκη...
  Το πιο κουφό που διάβασα στο άρθρο, ήτανε το εξής: ότι όλοι έχουμε ψυχιατρικά προβλήματα, και μας βγαίνουν λίγο-λίγο στη ζωή μας, στην καθημερινότητά μας, ενώ οι χρήστες χόρτου βγάζουν μια και καλή το ψυχωτικό τους επεισόδιο... Και έκραζε τους ψυχολόγους παροτρύνοντάς τους να βλέπουν το πρόβλημα...!
  Λυπάμαι, αλλά δεν υπάρχουν μόνο προβλήματα, δεν υπάρχουν παντού προβλήματα.. Και, ακόμη και έτσι να 'ναι, δε μου αρέσει καθόλου η νοοτροπία του "αφου και χωρίς αυτό, έτσι θα γίνονταν τα πράγματα, οπότε ας το κάνουμε. Όλα οκ!"... Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Καλά κάνει όποιος το κάνει, καλά κάνουν όλοι και λένε τη γνώμη τους και καλύτερα θα κάνουν να αφήνουν και τους άλλους να λένε τη γνώμη τους, την όποια γνώμη τους..
 ΥΓ****** Οι έρευνες μπορεί να μην έδειξαν αν το χόρτο σχετίζεται με διάφορες παθήσεις, γιατί μπορεί να μην έχουν γίνει έρευνες! Και εκτός αυτού, υπάρχουν έρευνες που έχουνε δείξει το αντίθετο? Δεν νομίζω Τάκη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου