Ήλθον, είδον και απήλθον..

Καλως ηρθατε

Ένα προσωπικό ιστολόγιο, που φτιάξαμε η αδερφή μου κι εγώ, για να μπορούμε να λέμε αυτά που μας ενοχλούν, αυτά που μας αρέσουν, αυτά που θέλουμε να κάνουμε, αυτά που δεν θέλουμε, μιας και δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα (και την έμφυτη ικανότητα, ίσως), να τα λέμε εκεί που πρέπει, τη στιγμή που πρέπει! Καλή ανάγνωση!

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Καλά γεννητούρια!!

Μια γνωστή μου, ήτανε έγκυος, εδώ και εννιά μήνες (ως συνήθως!), και εχτές γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Η οικογένειά της δεν είχε πάρει τίποτα πρέφα, ακόμα και η αδερφή μου που την είδε, νόμιζε πώς απλά πήρε κάποια κιλά...! Χτές πήγε σε εφημερεύον νοσοκομείο, γέννησε, και μετά μια κοινωνική λειτουργός τηλεφώνησε στον πατέρα της κοπέλας να του πει.... Φταίει η κοινωνία, ή δε φταίει? Τράβηξε όλο το σχοινί μόνη της εννιά μήνες, χωρίς να ξέρει κανείς τίποτα, χωρίς να έχει βοήθεια από κανέναν. Κι εγώ, που κατά τα άλλα είμαι φίλη της, δεν την πήρα ένα τηλέφωνο τόοοοσο καιρό να δω τι κάνει, αν είναι καλά...
Κοπέλα μου, σε συγχαίρω για το κουράγιο και τη δύναμη ψυχής που έχεις και ξέρω ότι θα κάνεις τα πάντα για αυτό το παιδί! Θα είμαστε δίπλα σου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου