Ήλθον, είδον και απήλθον..

Καλως ηρθατε

Ένα προσωπικό ιστολόγιο, που φτιάξαμε η αδερφή μου κι εγώ, για να μπορούμε να λέμε αυτά που μας ενοχλούν, αυτά που μας αρέσουν, αυτά που θέλουμε να κάνουμε, αυτά που δεν θέλουμε, μιας και δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα (και την έμφυτη ικανότητα, ίσως), να τα λέμε εκεί που πρέπει, τη στιγμή που πρέπει! Καλή ανάγνωση!

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Σχέσεις και υποσχέσεις...

Αν δε μπορείς, πρέπει... αν πρέπει, μπορείς...

Από την πολύ μικρή μου εμπειρία, συνειδητοποίησα ότι τα πράγματα δεν είναι δύσκολα, αν δεν τα δυσκολέψουμε εμείς. Τι εννοώ? Ότι εμείς οι γυναίκες, ξέρουμε σχεδόν πάντα τον τρόπο να κάνουμε αυτό που θέλουμε χωρίς να στεναχωρήσουμε κανέναν. Λίγη υπομονή χρειάζεται μόνο.

Η μαγκιά του "παιχνιδιού" δεν είναι να είμαστε μονάχα αυθόρμητες και παρορμητικές, αλλά να έχουμε και μια δεύτερη σκέψη, πιο ήρεμη και πιο αποτελεσματική.

Δε λέω να χρησιμοποιούμε τη διπλωματία και να παριστάνουμε πάντα ότι όλα είναι ρόδινα, προς Θεού. Αλλά, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο...!
  • "Α, θα βγω  με τους φίλους μου σήμερα τελικά..", λέει εκείνος. Κι εσύ απαντάς "Εντάξει, αγάπη μου, καλά να περάσετε και δώσ' τους χαιρετίσματα" αντί για "πάλι μόνη μου θα με αφήσεις? Αμάν πια, βαρέθηκα!"
  • Ανακάλυψες κάτι που... δε σου άρεσε? Περίμενε μέχρι τη στιγμή που θα στο αποκαλύψει ο ίδιος αν δεν... αυτοαποκαλυφθεί καταλάθος!!! 
  • [...]
Αποδεδειγμένο με μαθηματική ακρίβεια, ότι την επόμενη φορά που θα βγει με τους φίλους του θα το σκεφτεί ξανά και ξανά.. Όπως επίσης, και δεν θα μπορεί-δεν θα θέλει να κάνει κάτι πέρα απο... εσένα!! Κορίτσια, ειλικρινά, είναι αποδεδειγμένα αποτελεσματικότερο από κάθε τι άλλο!! Το δοκίμασα... Ε, ok, δεν μπορώ πάντα να το κάνω... έχω και τις "στιγμές" μου, αυτές που δίνω ρεσιτάλ, αλλά σε γενικές γραμμές, με τη μέθοδο του "Δε σου λέω τίποτα κατάμουτρα, αλλά σε αφήνω να καταλάβεις αργά η γρήγορα ότι έκανες μαλακία", τα πράγματα γίνονται όπως ακριβώς τα θέλουμε! Δοκιμάστε το και πείτε μου....

2 σχόλια:

  1. ισχίει η τακτική να δίνεις στον άλλον πάντα αυτόπου θέλει τόσο εύκολα ,γιατί κάποια στιγμή θα ανρωτηθεί είναι δυνατόν σε αυτό το κόσμο που ζούμε να είναι κάποιος τόσο καλός μαζί μου και να πηγαίνει τόσο με τα νερά μου.? εκεί σου λεεί κάτι βρωμάει εδω πέρα.. μήπως έκανα κάτι λάθος εγώ?? έτσι πάει..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες, ε?? Δεν το πολυσκέφτηκα! Πάντως εγώ όσες φορές το κατάφερα (λίγες δηλαδή), βγήκε σε καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή