Ήλθον, είδον και απήλθον..

Καλως ηρθατε

Ένα προσωπικό ιστολόγιο, που φτιάξαμε η αδερφή μου κι εγώ, για να μπορούμε να λέμε αυτά που μας ενοχλούν, αυτά που μας αρέσουν, αυτά που θέλουμε να κάνουμε, αυτά που δεν θέλουμε, μιας και δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα (και την έμφυτη ικανότητα, ίσως), να τα λέμε εκεί που πρέπει, τη στιγμή που πρέπει! Καλή ανάγνωση!

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Καλημέρα και από Κέρκυρα...

Αν δε μπορείς, πρέπει... αν πρέπει, μπορείς...

Άλλη μια όμορφη και ηλιόλουστη μέρα ξημέρωσε για όλους. Κυρίως, όμως, για τους μικρομεσαίους, τους άνεργους, τους φοιτητές...

Από χτες το απόγευμα γίνεται παράσταση διαμαρτυρίας στην Πρυτανεία του Ιονίου Πανεπιστημίου για τους φοιτητές που πρόκειται να μείνουν άστεγοι σύμφωνα με το νέο νόμο-πλαίσιο, και ήδη είναι άστεγοι εν μέσω εξεταστικής περιόδου.

[Να σημειώσω, με μια μικρή παρένθεση, ότι το Πανεπιστήμιο σε διώχνει στα εφτά (7) έτη φοίτησης, αλλά παρ' όλα αυτά, δεν σου δίνει την ευκαιρία να αξιοποιήσεις τη Σεπτεμβριανή εξεταστική].

Ο περσινός προϋπολογισμός ήτανε στο 1.200.000 ευρώ, ενώ φέτος το κονδύλιο για τη στέγαση ανέρχεται στις 193.000 ευρώ, ενώ παράλληλα η χρηματοδότηση του Πανεπιστημίου περικόπηκε κατά 50 τοις εκατό.

Συν τοις άλλοις, δεν θα "χρειάζεται" ο φοιτητής να τελειώσει τη σχολή του ώστε να πάρει το περιβόητο "πτυχίο", αφού θα δίνονται τίτλοι σπουδών ανάλογοι με τα έτη φοίτησης και τα μαθήματα που διδάχτηκε. Με αποτέλεσμα πτυχία πολλών ταχυτήτων και αποσύνδεσή τους από την αγορά εργασίας: Έχω στη δουλειά μου έναν φοιτητή που τον πληρώνω 200 ευρώ το μήνα, γιατί έχει τίτλους σπουδών 2 ετών από τον άλλον που πήρε το πτυχίο.. Άσχετα αν αυτός ο φοιτητής πήρε τίτλο σπουδών 2 ετών γιατί ίσως δεν είχε άλλα λεφτά για να συνεχίσει...

Σιγά-σιγά ιδιοτικοποιείται το Πανεπιστήμιο, αρχικά με την αλλαγή του πενταετούς (και πλήρους) προγράμματος σε τριετές (και ελλειπές), και μετά με τις επιχειρήσεις που θα εισβάλλουν αξιολογώντας την επιχειρηματικότητα του Πανεπιστημίου...

Χαρακτηριστικά, βουλευτής του Πα.Σο.κ (σοκ) δήλωσε ότι: "Παρέχεται για πρώτη φορά η δυνατότητα ίδρυσης ακαδημαϊκών εδρών με χορηγία (...) Εδώ υπήρχε πάντα αρνητική προδιάθεση και απαγόρευση σε παρόμοιες δραστηριότητες. Τώρα ανοίγει ένα παράθυρο αλλαγής νοοτροπίας τουλάχιστον, και θεσμικού πλαισίου".

Εν ολίγοις: Ας αφήσουμε τις επιχειρήσεις να αλωνίζουν απροκάλυπτα, βάζοντας το logo τους στη μόστρα των Πανεπιστημίων, κάνοντας έρευνα για τις ιδιότητες της Ισπανικής ντομάτας... [...]
Στο Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου, πριν από κάποια χρόνια, ζητήθηκε σαν πτυχιακή εργασία το "Έξυπνο Μικρόφωνο", το οποίο θα έφτιαχναν οι φοιτητές τζάμπα για να το πάρουν "άλλοι" να το χρυσοπουλήσουν στο ΝΑΤΟ... [...]

Ας κάνω και μια αναφορά για την υποβάθμιση της γνώσης (βλέπε πενταετές-τριετές πρόγραμμα σπουδών...)
Για να συνοψίσω και να κλείσω, επιτέλους, τα δικαιώματα των εργαζομένων και των φοιτητών, είναι είδος υπό εξαφάνιση...


6 σχόλια:

  1. Ksexases na anafereis to 1.000.000 euro pou dinontai hmerisiws se Nato klp..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μπορεί άραγε να κάνει ο άνθρωπος για να αποκτήσει την πρωσοιπκή το υ ελευθερία ? και λέγοντας ελευθερία όχι αυτήν που απόκτάς με τα λεφτά..την ελευθερία να μην σε ελέχουν σε ότι κάνεις. την ελευθερία να θέλεις να ζήσεις με τον δικό σου τρόπο χωρίς να γίνεις υποχείριο της δικιάς τους "καταστηματικής αλυσίδας" που πουλάει πρότυπα ζωής η μάλλον φόρμουλες ζωής???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιλάς με γρίφους γέροντα...! Όταν πρέπει να "δείξουμε" την τάση διεκδίκησης της ελευθερίας, δεν το κάνουμε! Και έπειτα, προσπαθούμε με νύχια και με δοντια να κρατήσουμε αυτή που ήδη έχουμε (λέμε τώρα!) Το θέμα είναι ότι εμείς τους αφήσαμε να κάνουν ότι κάνανε, και εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι αυτοί που μας φτάσανε εδώ, θα είναι οι ίδιοι που θα μας βγάλουν από αυτήν την τρύπα! Τυχαίο? Δε νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..δυστιχώς ...!αν σκεφτόμασταν όλοι μ'αυτόν τον τρόπο μπορεί κάτι να γινότανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι, μπορεί. Αλλά μπορεί το καθαυτό σύστημα να μπάζει, αλλά το αποπροσανατολιστικό σύστημα της χώρας, δουλεύει ρολόι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή