Ήλθον, είδον και απήλθον..

Καλως ηρθατε

Ένα προσωπικό ιστολόγιο, που φτιάξαμε η αδερφή μου κι εγώ, για να μπορούμε να λέμε αυτά που μας ενοχλούν, αυτά που μας αρέσουν, αυτά που θέλουμε να κάνουμε, αυτά που δεν θέλουμε, μιας και δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα (και την έμφυτη ικανότητα, ίσως), να τα λέμε εκεί που πρέπει, τη στιγμή που πρέπει! Καλή ανάγνωση!

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Το ΠΑΣΟΚ και η κληρονομιά..

Και ναι, αυξήθηκαν και πλήθυναν (ας πούμε..) οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ τα προηγούμενα χρόνια. Οι λόγοι, πολλοί και διάφοροι.

Ένας λόγος σημαντικός, και ίσως ο πιο ανούσιος, είναι η κληρονομιά! "Η γιαγιά μου ψήφιζε ΠΑΣΟΚ, η μαμά μου και ο μπαμπάς μου, η θεία μου, και γενικά όλη η οικογένεια. Αλλά εγώ (ντεμεκ) ψηφίζω ΠΑΣΟΚ από άποψη, όχι επειδή ψηφίζει όλη μου η οικογένεια.. Εγώ ψηφίζω ΠΑΣΟΚ επειδή επί Αντρέα Παπανδρέου έγιναν πολλά έργα... έγινε εκείνο και τούτο και τ' άλλο..."

Εν πάσι περιπτώσει, ο κόσμος, θέλω να πιστεύω, άρχισε να ξυπνάει επιτέλους. Στο κάτω - κάτω, δεν είναι και καμιά αξιοσημείωτη κληρονομιά!!

Ξυπνήστε ρεεεεεε!! Δεν τα φάγαμε μαζί!!! Όχι όλοι τουλάχιστον...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου