Ήλθον, είδον και απήλθον..

Καλως ηρθατε

Ένα προσωπικό ιστολόγιο, που φτιάξαμε η αδερφή μου κι εγώ, για να μπορούμε να λέμε αυτά που μας ενοχλούν, αυτά που μας αρέσουν, αυτά που θέλουμε να κάνουμε, αυτά που δεν θέλουμε, μιας και δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα (και την έμφυτη ικανότητα, ίσως), να τα λέμε εκεί που πρέπει, τη στιγμή που πρέπει! Καλή ανάγνωση!

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Μια ταπεινή συγνώμη...

Αν δε μπορείς, πρέπει... αν πρέπει, μπορείς...
Μια ταπεινή συγνώμη στους ανθρώπους που πληγώνω καθημερινά (όχι λόγω πολιτικών πεποιθήσεων). Όταν κάποιος μου λέει ότι κάτι τον ενοχλεί, δε μπορώ να το ξανακάνω. Κι αν το ξανακάνω, είναι λόγω αφέλειας και τίποτα άλλο... είμαι τόσο σίγουρη ότι δεν το 'χω ξανακάνει, γιατί ξέρω πώς νιώθω όταν μου λεν ότι κάτι που έκανα τους πλήγωσε... Νόμιζα ότι πρόσεχα, αλλά καθώς φαίνεται, δεν πρόσεχα αρκετά..
Συγνώμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου